Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

donderdag 24 juli 2014

Oh Canada

Ik heb gisteravond eens zitten mijmeren. Hoe zou het zijn om in het nieuwe seizoen te beschikken over een Canadees 'frontcourt'? Een Canadese - Nederlander of Nederlandse - Canadees zo je wilt op de positie van center en een Canadees als power-forward. Ofwel: een duo Steve Ross & Ross Bekkering.

Dit betekent dan wel dat we niet starten met Bekkering & Koenis. Later in de wedstrijd zou je kunnen spelen met het trio Ross, Bekkering en Koenis. Of zullen we er, gezien de financiƫle positie van onze club Bekkering, Ross en Koenis van maken?

Hoe duur Steve Ross is weet ik niet. Het zou mooi zijn als we dan ook nog een speler kunnen contracteren die meer te boek staat als echte inside-speler: Berend Weijs.

Steve was tijdens de play-offs te gast. Hij had plaatsgenomen in vak NB. Voor enkele zeer fanatieke fans. Die wilden allemaal met hem op de foto. Nou wilden fans uit andere vakken dat ook zag ik voor en na de wedstrijd (en tijdens de pauze). Hij draagt de club nog altijd een warm hart toe. Het afgelopen seizoen speelde hij in Belgiƫ. Met deze club haalde hij de play-offs niet. Ondanks dat we een seizoen tegemoet gaan waarin de verwachtingen minder positief zijn dan vorig seizoen: deelname aan de play-offs (ook met 4 ploegen) moet gehaald worden. Dat lijkt mij ook helemaal geen onrealistische ambitie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten