Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

dinsdag 7 juli 2015

't Is een kwestie van geduld

rustig wachten op de dag dat de selectie is gevuld.


Nou, dat wachten valt beslist niet mee!


Dat we nog wachten op Sean Cunningham, Jason Dourisseau, Thomas Koenis en Yannick Franke kan ik nog een beetje begrijpen. Zij zijn in voorbereiding op het EK. Al denk ik dat je weinig gesprekken voert met de speler, maar veel vaker met de makelaar (agent).


Natuurlijk is het heel belangrijk wat de speler wil, maar die wens wordt nog wel eens gestuurd door de agent (makelaar).


Spelers als Dexter Hope en Stefan Mladenovic zijn zich niet aan het voorbereiden op het EK. Waar zij gaan spelen in het nieuwe seizoen (ik hoop Donar!) is, net als van andere 'free agents', nog niet bekend.


Donar heeft op dit moment 2 spelers onder contract staan. Bas Veenstra (tot en met 2016/2017) en Ross Bekkering (tot en met 2015/2016). Zij hebben beiden kortgeleden nieuwe contracten getekend.


Wie gaan er behoren tot de Nederlandse kern? Hoe groot is dan die kern? (Ik hoop op 8 man!) Come on Donar, bring it on!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten