Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

donderdag 19 maart 2015

cupfighters

Zondag 29 maart worden de bekerfinales voor jongens en mannen gespeeld. De finale van de mannen 20+ gaat tussen Shoeters Den Bosch en Donar Groningen.

Mijn voorkeur was een finale tussen Zwolle en Groningen. Ondanks dat de finale in Zwolle wordt gespeeld.

Dat is niet omdat ik denk dat Donar een makkie heeft tegen Zwolle. Waarom ook? Zwolle won dit seizoen 2x een competitiewedstrijd in Groningen. Vorig seizoen won Zwolle in eigen hal (competitiewedstrijd). De derby sfeer spreekt mij aan. Het idee dat je strijdt in het hol van de leeuw.

Shoeters moet het stellen zonder Marcel Aarts (center), Donar kan niet beschikken over DeJuan Wright (forward/guard). Persoonlijk denk ik dat het ontbreken van Wright een groter gemis is dan de absentie van Aarts.

Wat voor wedstrijd het wordt durf ik niet in te schatten. Maar ik verwacht in ieder geval een spannende finale.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten