Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zondag 12 oktober 2014

Nick Oudendag speelt voor Arnhemia Eagles

Nick Oudendag, recent nog onder contract bij de Bosnische club Igokea, is heden speler van Arnhemia Eagles.

De ploeg uit Arnhem is actief in de eerste divisie Noord. Oudendag kwam op zaterdag 11 oktober in actie (in Groningen) gedurende de wedstrijd BVG (basketballvereniging Groningen) vs Arnhemia Eagles.

Over zijn statistieken is mij (nog) niets bekend.

Persoonlijk zie ik dit als een leuke manier om in conditie te blijven, wedstrijdritme te houden, maar is dit onder zijn niveau. Oudendag zie ik als eredivisiespeler. Mijns inziens hoort hij op dat niveau thuis (al zou het, op amateurbasis, zijn voor een ploeg die niet wordt gezien als kandidaat voor de play-offs).

Waarom Oudendag niet actief is voor een ploeg uit de promotiedivisie? Dat is me ook niet bekend. Update: Oudendag zou alleen nog voor een club buiten Nederland willen spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten