Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zaterdag 7 oktober 2017

Leiden vs Donar [LIVEblog]

Je kunt de wedstrijd LIVE meekijken op YouTube. (Klik op de afbeelding.)

Ondanks dat Donar in de 2e helft de achterstand wist te verkleinen tóch een nederlaag. Hoe het spelbeeld in de 2e helft was? Het maakt mij niet uit. Het is het resultaat wat telt. Al moet ik er wél bij zeggen dat het slechte spel de reden was dat ik besloot om vanavond niet langer te gaan kijken. Het resultaat had namelijk nog goed kunnen zijn. Al had ik er, gezien het spel in de eerste helft, geen hoop op.

Eindstand: 75 - 63.

Ik ga naar een sporthal. Veel kijkplezier op de stream toegewenst!

Ruststand: 41 - 23.

Nog 8,9 seconden te spelen. Time-out: 38 - 21.

Twee vrije worpen (na een onsportieve fout) brengen Leiden op 31 - 19.

Het spel van Donar is nog altijd niet goed. Zowel aanvallend áls verdedigend mankeert er veel aan. Tussenstand nu 29 - 19.

6 minuten en 52 seconden te spelen in het 2e kwart. Time-out Leiden: 21 - 19.

Er glijden diverse spelers uit. (Nóg een probleem met de vloer.)

9 minuten en 7 seconden te spelen in het 2e kwart. Time-out Donar: 21 - 17.

Stand na 1e kwart: 17 - 17.

Beide ploegen houden elkaar tot nu toe redelijk in evenwicht.

Donar leek in het eerste kwart de regie in handen te nemen (voorsprong van zo'n 5 punten) maar de Leidenaren kwamen terug.

Donar is af en toe slordig (aan beide kanten van het veld). Leiden is gevaarlijk op het moment dat de ploeg kan omschakelen van verdediging naar aanval. Er is (veel) snelheid in de break.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten