Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zondag 22 december 2013

Bio: keuzes

Geïnspireerd door een korte vragenlijst (een vragensessie met de coaches) in de seizoengids van Aris Leeuwarden nu mijn antwoorden. Heb de vragen overgenomen.

Wit of donkerblauw/zwart? Donkerblauw
De beker winnen of de finale van de play-offs halen? De landstitel én de beker winnen!
Aanvallen of verdedigen? Verdedigen!
Uit of thuis? Thuis.
101 - 100 of 51 - 50? 51 - 50 natuurlijk! Ik kies immers net voor verdedigen, dat vind ik belangrijk! 101 - 100 getuigt niet van goed verdedigen. Je kunt wel zeggen dat 51 - 50 betekent dat het aanvallend niet goed is wat je laat zien (wat niet waar hoeft te zijn, want misschien verdedigen de tegenstanders ook goed) maar zoals een geweldige coach vroeger al zei "offense sells tickets, defence wins championships!" (Chuck Daly) Rebounden vind ik ook erg belangrijk. Verder hecht ik veel waarde aan de ratio assists vs turnovers en steals vs turnovers.
Kip of pasta? Pasta met kip.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten