Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

zondag 19 november 2017

Arvin Slagter nog in november terug?

Donar kan mogelijk 30 november a.s. weer beschikken over Arvin Slagter. Het eerste gesprek over de 5 buitenlanders vind ik niet boeiend. Wél grappig, maar dat is niet vanwege het onderwerp. In het tweede gesprek vind ik het onderwerp '5 buitenlanders' ook niet interessant. Dat Arvin Slagter hoopt dat hij over een paar weken weer echt tot het team behoort, en zelfs zegt dat hij misschien in de thuiswedstrijd tegen Aris (Leeuwarden) op 30 november a.s. weer kan spelen, vind ik wél interessant. 

En dan denk ik nu vooruit: wat doet de club straks met Sergerio 'Teddy' Gipson? Welke aanbiedingen heeft Gipson, op het moment dat beide partijen met elkaar gaan onderhandelen over een verlenging van het contract, ontvangen? 

Ik denk dat Gipson van waarde is en in de rest van het seizoen kan zijn. Als hij betaalbaar is zou ik 'm tot en met het einde van het seizoen contracteren. Je wilt er toch niet aandenken dat een concurrent hem contracteert en hij ons, zoals hij deed als speler van de Amsterdam Astronauts, pijn doet? 

Het halen van een speler voor een andere positie (3/4) zal niet gebeuren, vermoed ik. Dan had de club die keuze gemaakt in plaats van Gipson? Ook al zijn JD en Domingo geen shooting-guards.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten