Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

woensdag 15 november 2017

Donar vs Bosna [VERSLAG]

Wij hebben vanavond gedaan wat wij moesten doen. Nu is het afwachten wat de uitgangspositie is voor woensdag 6 december.

Sean Cunningham ontbrak vanavond op het appèl wegens familieomstandigheden. Zijn vervanger in de basis was Sergerio 'Teddy' Gipson. Geen onlogische keuze. Hoewel het in mijn ogen een optie is om te starten met Jason Dourisseau én Stephen Domingo. Nadeel hiervan is dat jij dan geen volwaardige back-up op de bank hebt voor 2 posities (small-forward & power-forward).

Kwartstanden:
  1. 23 - 8 
  2. 37 - 28 (14 - 20) 
  3. 67 - 38 (30 - 10) 
  4. 94 - 56 (27 - 18) 
Ik heb niet de juiste uitslag voorspeld maar wat geeft het!?! (Mijn voorspelling was 96 - 47.) Oké, ik had graag de prijs gewonnen maar voor het sportieve resultaat maakt het voor Donar niet uit. 

Le Portel zal, tenminste dat is mijn verwachting, in Sarajevo gaan winnen. De resultaten tussen Le Portel & Donar zijn in het voordeel van de Franse ploeg (+6). Misschien is zo'n tie-breaker niet eens van toepassing. 

Evan Bruinsma noteerde 34 punten, 2? blocked-shots enkele assists en hij plukte diverse rebounds. Komt hij in de buurt van het efficiency-resultaat van Chase Fieler in het vorige seizoen? Thomas Koenis verdient wat mij betreft ook zeker een eervolle vermelding. Hij bewees dat zijn basisplaats terecht was. Hoewel Drago Pasalic eveneens een verdienstelijke wedstrijd speelde.

Op het moment van schrijven is het rust in Antwerpen. De Giants staan met 46 - 42 voor tegen Le Portel. Bij winst voor Le Portel blijven de Giants voorlopig 2e aangezien zij met 78 - 77 van Donar wonnen. Als de Giants winnen dan is het stuivertje wisselen tussen de Belgische formatie & Franse ploeg.

Update: Antwerp Giants heeft met 70 - 73 verloren van Le Portel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten