Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

maandag 17 april 2017

De "kwartfinales"

In een eerder gepubliceerd verhaal had ik het over 5 ploegen. Toen had ik voor zowel Den Bosch als Rotterdam een plek in gedachte. Maar ... ik vraag mij toch echt af of Rotterdam er, ondanks een hoger budget, in slaagt om in het nieuwe seizoen een beter team samen te stellen.

Zij waren dit seizoen erg afhankelijk van La Shard Anderson. Gedeeltelijk werd dit kortgeleden overgenomen door Jermaine Marshall. Echter, Marshall is wel een speler die veel punten kan maken (met nadruk op kan) maar hij is geen spelverdeler. Ondanks zijn egoïstische spel is Anderson dat wel.

En, hoewel er in de "kwartfinale" nog maar 1 wedstrijd (in iedere serie) is gespeeld verwacht ik toch dat Rotterdam de halve finale niet gaat halen. Ik zou er niet raar van opkijken als de ploeg met 2 - 0 wordt uitgeschakeld (door Den Bosch).

Dus zeg ik: voeg de selecties van Den Bosch, Rotterdam en Weert samen.

Zoals ook Apollo Amsterdam en Leiden.

Verdeel spelers van Aris over Apollo en Landstede Zwolle.

4 ploegen? Ja, 4 ploegen. Ik zie ook graag meer ploegen máár (ik herhaal het nog maar eens) kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten