Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

woensdag 12 april 2017

Donar naar België

Getipt: de auto's van de spelers staan geparkeerd bij het busbedrijf. Het team lijkt derhalve op weg naar een wedstrijd.

Omdat de ploeg niet hoeft te spelen in de 1e ronde van de play-offs wordt / worden er 1 (of meer) oefenwedstrijden gespeeld in België. (Het lukt niet om een wedstrijd te spelen in Duitsland.)

In België wordt vanavond (12 April) Antwerp Giants vs Mons Hainaut gespeeld. Conclusie: wij spelen de oefenwedstrijd niet tegen een van deze ploegen.

Gisteren (11 April) werd Luik vs Charleroi gespeeld. Ik verwacht derhalve dat wij ook niet tegen een van hen spelen.

Overmorgen (14 April) wordt Luik vs Aalstar gespeeld. Ik vermoed dan ook dat wij niet in Aalst spelen tegen Aalstar.

Oostende (1), Brussel (3), Willebroek (4), Limburg United uit Hasselt (6 (deze ploeg is enorm gestegen op de ranglijst)) of Leuven (9) blijven in mijn ogen over. Gezien de mogelijke kracht van Leuven (9e van 10 ploegen in de Belgische competitie) verwacht ik eigenlijk niet dat er een oefenwedstrijd tegen de Bears wordt gespeeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten