Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

maandag 12 september 2016

Arvin Slagter voorlopig enkele weken uitgeschakeld

Arvin Slagter is afgelopen zaterdag (10 september) in een uitwedstrijd tegen Oostenrijk geblesseerd geraakt aan zijn knie.

De blessure is, naar het schijnt, behoorlijk ernstig. De captain is 4 tot 6 weken uitgeschakeld. Toch verwacht ik hem niet per direct bij Donar. Wél sluit ik het niet uit dat hij zich per direct laat onderzoeken in het UMCG (universitair medisch centrum Groningen) zodat de club (zijn werkgever) op de hoogte is van de details.

Kan zijn dat dit (medisch onderzoek) al gebeurd is, waardoor men weet dat het herstel 4 tot 6 weken kan duren.

Hij zou, door de EK - kwalificatiereeks, al later aansluiten. Maar nu is hij voorlopig ook nog eens niet inzetbaar. Dat betekent dat we in de wedstrijd om de Supercup (1 oktober 2016) niet over hem kunnen beschikken.

Nou acht ik het niet zo'n probleem dat hij dan niet meedoet, al zou dat wel lekker zijn om een team op te bouwen(!), maar dat hij niet beschikbaar is in de wedstrijden in het kader van de voorronde van de Champions League vind ik wel vervelend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten