Aanbevolen post

Donar 2018/2019

Dit bericht zal worden ge-update als er veranderingen zijn. Hoe zal de ploeg er in het nieuwe seizoen uitzien? Ik plaats hieronder een ove...

vrijdag 2 september 2016

BVG & Groene Uilen

De selecties van beide ploegen ....

BVG:

  • Camilo Behage 
  • Nick Domhof 
  • Ata Einolhagh 
  • Jelte Helferich 
  • Yoeri Hoexum 
  • Mark-Peter Hof 
  • Jonah Kremer 
  • Rik Pijp 
  • Benny van der Reijden 
  • Junior Schmidt 
  • Rik Smid 
Groene Uilen:
  • Yannick van der Ark 
  • Rico Bakker 
  • Irwin Fluonia 
  • Frank Hoogesteger 
  • Harold Koops van 't Jagt 
  • Luuk Kortekaas 
  • Niek Nieboer
  • Marc Peutz 
  • Sander de Roos 
  • Rik Steggink 
  • J.T. 
  • Jelmer Visser
In mijn ogen ligt de kracht van BVG vooral op de kleinere posities. Met name de centers zijn in mijn ogen kwalitatief matig. Helferich was bij de Groene Uilen de back-up van Kortekaas & Hoogesteger. Van der Reijden was bij BVG de back-up van Koops van 't Jagt (en er werd zelfs vaak voor gekozen om Hof als center te laten spelen en Van der Reijden op de bank te houden). 

Groene Uilen heeft in de personen Koops van 't Jagt en Peutz goede versterkingen in de diepte aan de selectie toegevoegd. Vorig seizoen zei ik nog tegen Marc Peutz dat ik het jammer vind dat hij geen speler meer is van BVG. 

Groene Uilen is mijns inziens op iedere positie wel goed bezet al weet ik niet in hoeverre J.T.  een point-guard is. Bakker is in mijn ogen nog geen topper. De terugkeer van Van der Ark is wel een forse kwaliteitsinjectie. Maar ook de zojuist genoemde J.T. is een heel behoorlijke speler. 

De line-ups??? Nick Domhof, Ata Einolhagh, Jonah Kremer, Mark-Peter Hof & Jelte Helferich. Respectievelijk Rico Bakker, J.T., Yannick van der Ark, Sander de Roos, Frank Hoogesteger. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten